Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^ Grazyna Fosarová a Franz Bludorf "Bez gravitace a neviditelní" - byl zmíněn Casimirův jev z r. 1948 a současně popsáno využití t.z. volné energie Viktorem Grebenikovem, hmyzobadatelem, který objevil zvláštní jen při procházení přes velké kvantum pláství určitého druhu včel.

Zkrátím; tak mně vyhecovali, že jsem si několik pláství s různými úhly hexagonálního hranolu se zúžením (nikde nebyly zmíněny jakékoli rozměry) vyrobil a chtěl jsem zaznamenat alespoň i tu velmi malou energii, (Grebenikov - fotky -dokonce létal, chtěl to publikovat ale strana a vláda mu to zabavila a zavázala mlčením - tedy údajně).

No, nic jsem nenaměřil a přesto, že jsem si byl vědom nereálnosti pokusu, pořád je tam to vnitřně skryté .... co kdyby....;-)

A ty fotky vypadaly tak věrohodně....lháři jedni!!!!!

0 0
možnosti
DARM

Fuj, to jsem se lek:-) Ale vidím, že jste nic nenaměřil, tak jsem se zase uklidnil.R^

0 0
možnosti
DT

R^ Mimořádně hezky popsáno. R^ Svělý blog, přeju oběma autorům krásný večer. :-)R^

1 0
možnosti
DARM

Děkujeme, ať i Vám přejde pěkný večer v hezký víkend. Od úterý začne vycházet sci-fi Měsíční tvář prostřídávaná odbornými články. Přijďte se na nás podívat.

1 0
možnosti
Foto

Jo, spočítat by se to všechno dalo, ale museli bychom znát ty polohy a hybnosti s nekonečnou přesností - a to není žádná sranda. :-)

Díky za zajímavou sérii... R^

0 0
možnosti
DARM

To je právě ten problém, ty hodnoty znát nemůžeme, protože neexistují. Dráždí Vás to? Mne strašně!

1 0
možnosti
DARM

Díky, už by nám něco chybělo, kdyby tu ten palec nebyl. Hezký víkend.

0 0
možnosti
WW

R^:-) Elegantně jste se vyhl částici na dvou místech současně, ale i jako předcházející díly, je tento rovněž vynikající. R^

2 0
možnosti
DARM

Díky. Částice na dvou místech je výzva, chtělo by jí to věnovat zvláštní díl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 728x
Dana se zajímá o literaturu, Rudolfa baví astronomie a fyzika. Spolu jsme napsali několik příběhů z vesmíru. Jejich žánr se nazývá hard sci-fi, ale my mu říkáme realistická sci-fi. Ani vlas vám z hlavy nespadne, jste-li v beztížném stavu. Naši oblíbení autoři jsou Ludvík Souček a František Běhounek.