Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Díky za přiblížení takovéhle skvělé akce. R^ Je to báječné, že ty události žijí v těch lidech i dnes.

Krásný blog! Krásný den oběma skvělým autorům. R^

0 0
možnosti

Děkujeme za ohlas a též krásný den:) Dana Mentzlová

0 0
možnosti

Blahopřeji k pěknému zážitku (trochu i závidím) a k vydařenému zajímavému článku. František Běhounek byl výjimečný - jako spisovatel i vědec. Kromě již zmíněných knížek bych rád připomenul i jeho "Robinzony z Kronborgu", které jsem v dětství doslova hltal.

Karma R^

2 0
možnosti

Robinzoni z Kronborgu, tam je obdivuhodné, co trosečníci dokázali s minimem prostředků.

Na Běhounkových knihách se mi líbí, že dovede se samozřejmostí zobrazit kladné české hrdiny.

Dana Mentzlová

1 0
možnosti

Četl jsem dvě knihy, zabývající se událostmi kolem výpravy generála Nobileho, jak Běhounkovy Trosečníky polárního moře, tak Ztroskotání na pólu (Tragédie vzducholodi Italia) redaktora časopisu Life, Američana Wilbura Crosse. Po faktické stránce je asi vyváženější druhý titul, z emočního hlediska, zejména protože jsme ve výpravě měli svého člověka, Běhounkův rukopis. A na okraj - František se zabýval i osudy šestice, která zmizela s vrakem vzducholodi neznámo kde - učinil tak v díle Tajemství polárního moře.

0 0
možnosti

Jsem ráda, že je tu tolik zájemců o výpravu vzducholodi Italia. Knihu Ztroskotání na pólu neznám, Tajemství polárního moře ano. Tam zapsal příběh ztracené šestice Ugo Lago. Napadlo mě to, když jsme hovořili s jeho příbuznou, ale neumím italsky tak dobře a neodvážila jsem se jí to říct. Dana Mentzlová

0 0
možnosti

Díky za skvělý článek. Trosečníky polárního moře od Františka Běhounka jsem jako kluk doslova hltal. A ještě jednu jeho knihu jsem zbožňoval a taky četl snad stokrát, a to je Fregata pluje kolem světa.

0 0
možnosti

Ano, je to příběh, který chytí. Fregatu jsem četla také, už si ji nepamatuji, ale líbilo se. Dana Mentzlová

0 0
možnosti

Příběh trosečníků ze vzducholodi Italia mě v dětství doslova fascinoval, snad žádnou jinou knížku jsem si tak toužebně nepřála, jako Běhounkovy Trosečníky polárního moře. V

0 0
možnosti

Děkuji. Kniha Trosečníci polárního moře je lepší ve starém vydání s obrázky, v posledním vydání už byly jen málo kvalitní fotografie. Dana Mentzlová

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS